we over all

we over all

Formular returnare produs

 RETURNAREA  PRODUSELOR

In conformitate cu articolul 9 (1) din  Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, Cumparatorul are dreptul de a se retrage din Contract, prin denuntare unilaterala, fara penalitatii si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la data intrarii in posesia bunurilor comandate, incepand cu ziua livrarii ( ziua primirii coletului, asa cum este mentionata pe AWB, dovada emisa de Curier ). In acest scop Cumparatorul trebuie sa notifice Vanzatorul privind intentia de returnare. Notificarea Vanzatorului se poate face doar prin e-mail la adresa office@evnoir.ro sau completand formularul de contact afisat pe pagina principala. SC. Dark fashion srl va transmite confirmarea de primire a solicitarii Cumparatorului si va transmite adresa de returnare a coletului.

In solicitarea va rugam sa ne transmiteti :

  • numele complet
  • numarul comenzii sau codul produsului ce se doreste a fi returnat
  • contul IBAN format din 24 cifre  ( atentie ! numele titularului de cont trebuie sa corespunda cu numele persoanei careia i s-au facturat produsele comandate ulterior returnate )

Va rugam sa trimiteti colete retur la adresa : strada Drumul Lunca Jaristei,nr. 12-14,sector 3, Bucuresti ( la adresa nu exista relatii cu publicul, coletele se trimit doar cu o firma de curierat )

Produsuele trebuie returnate cu toate etichetele intacte, nedeteriorate si fara urme de purtare.  Din cauza naturii delicate a produselor comercializate , ne rezervam dreptul sa refuzam orice produs returnat care prezinta urme de purtare excesiva,patarea produsului,etichete taiate si care in aceasta situatie nu poate fi revandut ca nou, intrucat poate pune in pericol sanatatea cumparatorilor.

Produsele vandute sub forma de set, ce cuprind mai mult de doua piese, se vor returna in forma primita. Pisele nu se pot returna separat.

Returnarea produselor se face doar prin intermediul firmelor de curierat si nu se accepta retururi expediate prin Posta Romana.

Contravaloarea transportului tur – respectiv, receptia produselor comandate si retur – respectiv returnarea produselor comandate este suportata de catre Cumparator, care solicita returul in concordanta cu prevederile legislatiei in vigoare. Nu primim colete retur cu plata ramburs ! 

Nu returnati colete cu plata transportului la destinatar, respectiv SC. Dark fashion srl, acesta va fi refuzat fara nici un fel de notificare ulterioara !

Pentru produsele returnate care indeplinesc toate cerintele specificate mai sus, contravaloarea lor se va transfera Cumparatorului prin transfer bancar. Banii se vor restitui in termen de maxim 14 de zile de la data returnarii produselor .

Politica de retur nu se aplica in cazul produselor personalizate sau facute pe comanda speciala (dimensiunie produse altele decat cele standard, modificarea modelelor de baza – culoare material ,material , deoarece acestea nu mai pot fi revandute ulterior .

Orice retur care nu respecta conditiile de mai sus va fi refuzat !

Coletele ce contin produsele achitate prin transfer bancar sau plata on-line card si sunt refuzate de clienti, plata transportului va cadea in sarcina cumparatorului. Vom rambursa doar contravaloarea produselor, cu exceptia produselor personalizate.

  1. SCHIMAREA PRODUSELOR COMANDATE

Daca doriti sa schimbati unul sau mai multe produse comandate cu o alta marime sau un alt model, puteti face lucrul acesta in termen de 14 zile de la data receptionarii coletului, trimitandu-ne o solicitare in scris pe mail la adresa office@evnoir.ro

Produsele nou solicitate vor fi trimise catre dumneavoastra numai dupa returnarea produselor ce doresc a fi schimbate.

Schimbul unu produs comandat poate implica costuri suplimentare in urmaoarele situatie :

  • Este solicitata o alta marime, iar pretul produsului facturat si platit de Client este mai mic decat pretul produsului solicitat afisat pe site ;
  • Este solicitat un alt model din oferta noastra decat cel comandat si platit, cu un alt pret afisat pe site.

Produsele oferite cadou nu se pot schimba si nu se pot returna in vederea rambursarii contravaluarii acestora.

  1. DISPONIBILITATEA PRODUSELOR 

Toate comenzile transmise de catre Cumparator, depind de disponibilitatea produselor comandate.

In umra transmiterii unei comenzi, veti primi raspuns din partea noastra, pe adresa de e-mail indicata in formularul de comanda, informatiile necesare cu privire la timpul de executie si data de livrare a produselor dorite in cazul in care ele nu se afla in stoc. Termenul de executie al comenzilor poate varia in functie de perioada intre 3-14 zile lucratoare.

In masura in care apar dificultati de aprovizionare al materialelor sau accesoriilor de la furnizor, ne rezervam dreptul de a va propune produse similare, de calitate si valori egale. Daca nu doriti sa comandati aceste produse similare, sumele de bani pe care le-ati platit in avansul comenzii imposibil de onorat va vor fi integral returnate. In acest caz nu vom avea nicio alta raspundere fata de dumneavoastra sau fata de vreo terta parte.

Noi depunem toate eforturile pentru procesarea comenzii dumneavoastra pana la data specificata in confirmarea de livrare.

  1. CONCILIERE

In situatia in care aveti o nemultumire in ceea ce priveste produsele primite in urma efectuarii unei comenzi sau orice fel de reclamatii, va rugam sa va adresati in scris pe adresa office@evnoir.ro .Orice conflict aparut intre un client si Dark Fashion SRL se va incerca sa se rezolve pe cale amiabila, prin intelegere intre cele doua parti. In situatia in care litigiul nu sa solutionat pe cale amiabila, competenta revine instantelor de judecata romane, conform legislatiei in vigoare.

  1. LEGEA APLICABILA

Prezentul document este supus legii romane. Orice neintelegeri aparute intre Vanzator si Cumparator se vor incerca a se rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente.

  1. CAZ DE FORTA MAJORA. CAZ FORTUIT

Nici una din parti, atata Vanzatorul cat si Cumparatorul, nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale sau prevazute in acesti Termeni si Conditii, daca o astfel de neexecutare este datorata partial sau total unui eveniment de forta majora sau unui caz fortuit.  Forta majora este un eveniment imprevizibil, extern, absolut invincibil si inevitabil. Cazul fortuit este un eveniment care nu poate fi prevazut si nici impiedicat.

  1. SOLUTIONAREA LITIGIILOR

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=RO